XD

x)<333JA DÅÅ, SÅ SER MAN UT<33
jag äälskar låtarna,just a dream, since u been gone, forever & always, becuse of you, welcom to my life, boulevar of broken dreams och tattoo.. inte för att ni bryr er men ändå ;P<33

Jag har PISSETRÅKIGT! Bdb e ju skiit tråkigt efter typ 5 min, så det kan man inte hålla på med. Fb tröttnar man oxå på efter typ 5 min. Msn.. njaa, det e ju typ ingen inne:(. Jaja, jag får väl ta tag i bloggen då då. Jag fick reda på att jag har VG i engelska! YEES!! Typ alla som hade varit utanför och snackat med läraren kom in med IG! F*N va glaad jag blev(aa) Nu e de bara till att kolla de andra ämnena :S

Jag träffa en kille i **** på internet, låt oss kalla han X, iallafall... han e skiiit söt och typ lika beng som jag.. och alla vet att ingen e lika beng som jag(aa) Han e jätte gullig<33 Jag, låt oss kalla mig D, haha..nää bara skoja.. men förhoppningsvis kan det/vi bli XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0