F*N VA PIINSAM JAG EE!!!



HAHAHA! Min moster fråga om jag ville sjunga på min kusins dop(hennes dotter) och jag sa "kanske"(typ ja). Men så kom jag på att jag måste tänka också så jag pratade med Renée om vi kunde sjunga tillsammans(vi gör videos och sånt annat skit) och hon sa "men visst"(typ) så nu ska vi sjunga en omgjord verision av The world's greatest. OJ, nämde jag att dopet är i en kyrka? Tanken var från början att jag skulle spela GITTAR!!!(enligt min moster):S

Den låten har dom på kören också(i musik-klassen) som jag planerar att byta till :) Men det e lite dumt att byta klass vilket jag har velat i typ 2 terminer nu, efter som bråket med Sofie och de andra inte längre är ett bråk med de andra: jag och Erika har nämnligen blivit vänner igen:)

Bråket från början var ju att jag typ "tröttnade" på dom(jag veeet det låter jääätte taskit men försök förstå). Och själva bråket var ju så att vi snackade om en budjet till presenter. Vi kom fram till 100 kr max var. Men då sa jag att om man hittade nåt som kostade mer kunde man slå ihop pengarna med nån annan så man får typ 200 elr 3oo(vi var 4 pers i "gruppen") men då fick Sofie ett UB om att "alla är inte rika som du!" (jag e inte rik) så jaa jag såg min chans och stack. Erika vet sedan tidigare att det var iprincp min lösning för en time out. Asså skapa ett litet bråk och dra, inser man att det var ett misstag så kan man be om ursäkt och komma tillbaka. (VARNIG FÖR DÅLIGT RÅD)! Men hon tänkte inte på det då...

Men nu förväntar sig Sofie en "ursäkt" för vad jag har "gjort". Jag har egentligen inte gjort nåt, det var ju hon som skapade bråket från första början! E det nån som ska be om ursäkt så e det hon efetr alla omogna saker hon har gjort som t.ex:
*ser mig gå förbi och tar fram en bok framför facet
*flyttar sig när jag sitter typ 1 elr 2 stolar ifrån henne
*vänder om om hon ser moig sitta på en bänk brevid någon hon vill sitta brevid
*stoppar saker i mitt skåp...
*frågar vf JAG ignorerar henne...
En massa sånt...

Hur som helst hon har nu blivit sur på Erika för att hon e med andra än henne!!! Hon skickar bitchiga sms till Erika och sånt annat skit nu! Både jag och Erika tycker synd om Julle(Julia) som måste va med henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0